• Wpisów: 113
  • Średnio co: 16 dni
  • Ostatni wpis: 1 rok temu, 15:41
  • Licznik odwiedzin: 337 903 / 1902 dni
 
ihahoi88
 
Trening rozpoczęłam wcześniej - byłam bardzo ciekawa, co tym razem zaproponuje Ewa. Zgodnie z jej radą wskoczyłam w wygodny strój i zaczęłam ćwiczenia!

Pierwszy trening to Balance z Olą Szwed, który poprawia działanie układu nerwowego oraz mięśni, a także wyrabia naszą koordynacje. To lekki, przyjemny i niezbyt męczący trening, który z pewnością rozluźni nas po ciężkim dniu.

Druga propozycja to Power Training z Beatą Sadowską. Ta cześć jest zdecydowanie bardziej intensywna i gwarantuje szok dla naszego ciała.  Najważniejsze jest to, że spalamy kalorie nie tylko w trakcie, ale i po treningu, co mnie dosyć mocno motywuje!

Ostatni trening to Superset z Karoliną Malinowską, który angażuje centrum naszego ciała. Nie jest, aż tak intensywny jak Power, ale z pewnością przyniesie rezultaty. Jeśli chcesz ćwiczyć mięśnie brzucha Superset Ci w tym pomoże.

Moje wrażenia? Jestem na TAK! Wiem, że wiele z Was narzeka na obecność gwiazd(?), ale przyznam, że mnie one kompletnie nie przeszkadzają. Totalnie skupiam się na Ewie, tym co mówi i obecnie wykonuje, a celebrytek nawet nie zauważam :)
Duży plus za podzielenie treningu na trzy części. Teraz każda z nas będzie mogła zdecydować, czy chce zrobić cały trening, czy tylko wybrany. Mnie najbardziej przypadł do gustu Power Trainnig i to jego będę najczęściej wykonywać. Niestety brakuje mi czasu i energii na regularne ćwiczenia, ale 15 minut dziennie na TOTALNE spalanie kalorii na pewno znajdę!

Rezultaty wkrótce!

A jakie są Wasze wrażenia? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii! :)

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego